Швейцарські годинники Louis Erard – історія створення та розвитку. Падіння та злети компанії Louis Erard. Унікальність годинника Louis Erard. Аксесуари Louis Erard як символ статусності.
Louis Erard – одна з класичних марок швейцарських годинників. Годинниковий бренд Louis Erard молодший за інших відомих виробників. Історія компанії не налічує ще й ста років, але вона працює згідно сформованих досвідом принципів роботи та створила хороший бренд імідж. Тому на сьогоднішній день марка Louis Erard добре відома завдяки непорушним традиціям.
Засновник компанії Louis Erard
Свою назву годинник отримав від засновника компанії – Луї Ерара. На момент заснування власного бізнесу він був 36-річним годинникарем в сім’ї спадкових майстрів. Щоправда, у період створення власного виробництва годинникових корпусів у 1929 році у справі брав участь його компаньйон – Андре Перре, але співробітництво через два роки завершилося.

Засновник сімейного бренду, не випадково вибрав свою професію. Він народився 16 лютого 1893 року в сім’ї годинникарів і з дитинства цікавився цією справою. Він довго навчався тонкощам ремесла у спеціальних школах. Майстер розглядав свою справу, в першу чергу, не як спосіб заробітку. Це було його покликанням, без якого життя втратило сенс. Виробництво годинника Louis Erard досить довго залишалося сімейною справою. У 40-х роках на фірмі почали працювати сини засновника – Рене та Жан-Луї, а пізніше – і його онук.

Історія розвитку швейцарського годинника цікава і з погляду підходу до бізнесу. Обов'язкові правила маркування механізмів, а також стандарти навчання майстерності були затверджені цехом годинникарів Женеви ще в 1601 році. Не дивно, що за таких високих вимог до якості продукції репутація швейцарського годинника витримала багатовікові випробування.
До 1956 року компанія Louis Erard отримала право виготовляти та модифікувати годинникові механізми на своїй фабриці. Крім того, виробник міг використовувати власне тавро на продукції. З цієї обставини розпочалася нова ера розвитку бренду. Завдяки офіційному визнанню класичний високоякісний швейцарський механічний годинник Louis Erard почав поступово завойовувати популярність.

Зліт бренду Louis Erard
Кардинальну реорганізацію роботи швейцарської годинної компанії було проведено онуком засновника – Полем Ераром. Молодий амбітний бізнесмен якийсь час працював у банківській сфері та зміг привнести комерційний підхід у бізнес своїх родичів. Зокрема, його ідеї, втілені після 1969 року, призвели до швидкого розвитку фірми. Він зосередився на більш наполегливому маркетингу та адаптації структури компанії. В результаті годинник Louis Erard завоював популярність на нових ринках – переважно в Європі та Азії.

Зліт популярності та продажу годинників Louis Erard в останній третині ХХ століття базувався не тільки на актуальних на той час маркетингових стратегіях, але і на вірності старим класичним традиціям у виробництві. Це бездоганна якість, яку цінують знавці, а також оригінальна конструкція за доступною ціною.
Цікаво З початком промислової революції ХІХ століття швейцарським годинниковим майстерням довелося конкурувати з американською продукцією. Через те, що вона випускалася у великих механізованих мануфактурах, можна було створювати недорогі годинники. Крім того, годинникова промисловість США використовувала уніфіковані деталі. Зрозуміло, такий підхід дозволяв зберегти низьку вартість годинника. Швейцарські годинники не вважали за потрібне змагатися зі своїми заокеанськими конкурентами, знижуючи ціну на свої механізми. Вони сконцентрувалися на бездоганній якості та високій точності годинника. Тоді ж у всьому світі пройшла масштабна рекламна компанія. По суті, вона акцентувала увагу потенційного покупця на перевагах продукції швейцарських виробників. Одним із вдалих маркетингових ходів стало маркування «Хронометр», що символізувало високу точність швейцарського годинника. У результаті вони стали не просто вимірниками часу, а предметом модного споживання.
Унікальність годинника Louis Erard
У 1993 році фабрика з виробництва годинників Louis Erard перемістилася з Ля-Шо-де-Фоне в містечко Ле Нуармон кантону Юра, північно-західний регіон Швейцарії. Кінець минулого століття був не надто вдалим для цього виробника швейцарського годинника. Фактично компанія кілька разів перепродавалася, внаслідок чого її позиції на ринку були частково втрачені.

сапфірове скло
З 2003 року розпочався новий зліт годинникової торгової марки Louis Erard. Це сталося після того, як її викупив один із керівників Swatch Group Алан Спінеді. Досвідчений фахівець не став кардинально змінювати головні принципи придбаної компанії – вишуканий дизайн та висока якість за розумними цінами. Він доповнив діяльність фірми важливими деталями, а саме: увагою до маркетингу і мережею дистриб’юторів, що відмінно функціонує. При цьому Алан Спінеді зберіг оригінальне виконання, представлене в обмеженій кількості.

Унікальність годинника Louis Erard дозволяє торговій марці зберігати лідерство в сегменті «доступна розкіш». Останнім часом усі колекції були повністю оновлені, а ключові моделі оригінально модернізовані.
Годинник Louis Erard нової ери
Годинниковий бренд Louis Erard пройшов дві важкі кризи в нашому столітті. Перший із них припав на 2007 рік, коли компанія переживала виробничі труднощі. На той момент вона не могла виготовляти потрібні механізми у потрібному обсязі. Ця обставина змусила бренд порушити своє правило – тримати вартість продукції в діапазоні від 700 до 2000 CHF. З цієї причини в асортименті фірми з’явився годинник за 3000 CHF. Вироби оснащувалися складними механізмами (або, у випадку жіночих моделей, були прикрашені діамантами). Тобто Louis Erard і в цій ситуації пропонував покупцеві за ті ж гроші більше, ніж конкуренти.

Наступне випробування стосувалося не лише компанії Louis Erard. Відомо, що фінансова криза 2008-2009 років мала жахливі наслідки для всієї годинної індустрії. Сумарно експорт годинника зі Швейцарії знизився приблизно на чверть. Алан Спінеді, власник компанії, пишається тим, що завдяки ефективному управлінню виробництвом та збутом вдалося не лише не втратити завойованих ринків, а й зміцнити свої позиції у деяких сегментах. Всупереч несприятливим обставинам швейцарська фірма змогла продати більше годинників, причому за вищими цінами. Одночасно компанія Louis Erard скористалася спадом виробництва на інших підприємствах та почала закуповувати у них механізми.
Майстерність управління компанією під час кризи 2008-2009 років дозволила бренду Louis Erard повернутися до базових цінностей, які заклав засновник бізнесу.
Годинник Louis Erard – вірність традиціям
Президент Louis Erard Алан Спінеді продовжує дотримуватись основних принципів швейцарської годинникової компанії Louis Erard. Він вважає, що бренд повинен зберігати доступні для людей ціни на якісні хронометри та переконаний, що завдання торгової марки – виготовлення приладів безкомпромісної якості без зайвих ускладнень. На сьогоднішній момент годинник Louis Erard не оснащується турбійонами та репетирами, оскільки це дуже дорогі ускладнення. Керівник компанії впевнений, що у разі їх встановлення ціна годинника неминуче підвищиться. Тоді продукція вийде з того ринкового сегмента, який вибрали для себе годинникарі Louis Erard.
Відродження бренду швейцарського годинника Louis Erard після відносної неуспіху наприкінці минулого століття відбулося досить швидко. Це сталося після того, як компанія кілька разів перепродувалась. Але врешті-решт вона потрапила до рук приватних інвесторів, не пов'язаних із сім'єю засновника компанії. Випуск нових колекцій, присвячених ювілеям компанії були вдалими маркетинговими ходами. Без сумніву, вони ще раз продемонстрували, що кожна деталь годинника продумана виробником до дрібниць, а будь-яка модель – це справжній шедевр.
З колекції Louis Erard 1931 – за датою заснування годинникової майстерні – розпочався новий зліт бренду. Перші моделі цієї лінії почали випускатися на честь 75-річчя старту виробництва годинника Louis Erard. Вони виходили в обмеженій кількості, але стали настільки популярними, що перетворилися з колекційної серії на флагманську. Згодом годинники цієї лінійки удосконалилися, до них додавалися додаткові функції – індикатор запасу ходу, відображення часу в іншому часовому поясі тощо.

Годинник Louis Erard та нові виклики
Запорукою успіху компанії президент бачить грамотну побудову маркетингу – і ця стратегія цілком виправдовується. Витративши багато зусиль на розвиток мережі дистрибуції, Алан Спінеді досяг зростання популярності швейцарського бренду Louis Erard. Більше того, він зміцнив позиції годинника Louis Erard у сегменті середньої цінової категорії. Зараз компанія випускає не лише механічні, а й кварцові годинники. Це пояснюється прагненням Louis Erard розширити працю з дистриб’юторами, збільшити популярність годинника серед молоді.
Швейцарський годинник Louis Erard – символ статусності
Суворий, лаконічний класичний дизайн чоловічих та жіночих моделей Louis Erard – відмінні риси бренду. Більш прийнятна, ніж у конкурентів, ціна на годинник, виготовлений за високими стандартами швейцарської якості, приносить популярність бренду в багатьох країнах світу. Виробник годинника Louis Erard використовує надійні та точні механізми Dubois Depraz або ETA. Професійні годинники після встановлення «серця виробу» проводять фінальну обробку та оснащують прилади додатковими оригінальними функціями, такими, наприклад, як місячний календар.
Високі стандарти контролю якості забезпечують довгострокову надійність годинника Louis Erard, що так цінується знавцями. Хронометри Louis Erard – символ статусності та водночас раціональності. Безперечно, це – надійна та грамотна інвестиція у власний образ, розкішний аксесуар, який може дозволити собі кожен.