Прикраси Judith Ripka – американський ювелірний стиль

Ювелірні вироби Judith Ripka – баланс між класичною елегантністю та сучасним стилем. Як з’явився ювелірний бренд Judith Ripka? Як засновниці торгової марки Джудіт Ріпка вдалося втілити свої мрії? Особливий стиль аксесуарів Judith Ripka. Кому пасують прикраси Judith Ripka?

Людині, особливо молодій, часто буває важко зрозуміти своє призначення і визначитися з вибором життєвого шляху. Але деякі з дитинства знають, чим вони хотіли б займатися – і досягають визначних успіхів. Прикладом такого варіанта розвитку подій можна назвати Джудіт Ріпку. Ця прекрасна американка – мати, підприємець та творець ювелірних прикрас. Її доля – чудова ілюстрація того, що справжня пристрасть може стати життєвим орієнтиром.

З дитинства Джудіт знайома з ювелірними виробами. Її мати дозволяла дівчинці грати з її скринькою з коштовностями. Майбутня фундаторка ювелірного бренду використовувала аксесуари для того, щоб прикрасити свій образ. Для неї це було так само природно, як і для інших дітей грати з ляльками. Мама Джудіт заохочувала захоплення дочки та служила для неї джерелом натхнення. Вона працювала модельєром – і в Європі до еміграції, і у Сполучених Штатах Америки.

Засновниця однойменного бренду Judith Ripka
Засновниця однойменного бренду Judith Ripka вважає, що одягнувши прикраси, жінка починає світитися зсередини. Вона стає більш сексуальною, прекрасною та впевненою в собі

З любов’ю говорячи про свою матір, Джудіт Ріпка розповідала в інтерв’ю, що саме та навчила доньку знаходити красу в дрібницях навколишнього світу.

Джудіт Ріпка – перші самостійні кроки

Майбутній ювелір вивчала дизайн у школі Parson’s School of Disign. Однак вона стверджує, що заняття вплинули на її майбутнє менше, ніж підтримка членів сім’ї. Мама, батько та дві сестри, за словами Ріпки, завжди були її шанувальниками. Вона вдячна своєму татові за те, що виховав у ній рішучість, віру в те, що людина може досягти бажаного та працьовитість. А сестри Джудіт із задоволенням одягали все, що вона створювала – і вважали ці аксесуари чудовими.

Створення бренду Judith Ripka

Після закінчення школи дизайну Джудіт Ріпка почала працювати помічником із закупівлі ювелірних виробів у холдингу The May Department Stores Company. Паралельно вона створювала ювелірні прикраси для своїх друзів. Юна, 20-річна мати-одиначка, вона ризикнула заснувати власний ювелірний бренд. 1977 року вона випустила свою першу колекцію з 18-кратного золота.

У 1977 році Джудіт Ріпка відкрила у Нью-Йорку свою ювелірну компанію
1977 року американка Джудіт Ріпка відкрила в Нью-Йорку штаб-квартиру своєї ювелірної компанії та виробництво дорогоцінних прикрас

Занурившись у світ конкуренції, Ріпка не соромилася питати поради у маститих ювелірів. Вона робила все, що потрібно, щоб зробити своє підприємство успішним. Використовуючи зв’язки, напрацьовані в мережі May, вона напружено працювала, щоб реалізувати свою мрію.

Перші продажі прикрас почалися вдома, у вітальні. Натхнена початковим комерційним успіхом, дизайнер відкрила магазин у Манхасеті, штат Нью-Йорк. Пізніше замовила рекламну кампанію у New York Times. У ній звучить заклик до жінок: «Надайте своїм перлинам трохи культури. Просто принесіть свої перлини і подивіться, як вони перетворюються на гарне нове намисто».

Перша колекція Judith Ripka

В результаті ювелірні прикраси під брендом Judith Ripka досягли першого успіху. Колекція зі скромною назвою PN, що перекладається як Pearl Necklace – «перлове намисто», стає досить відомою в Америці. Дизайнер зізнається, що досі отримує замовлення на вироби із тієї давньої колекції – настільки вони були вдалими.

Джудіт Ріпка обожнює Нью-Йорк. Саме у цьому місті вона черпає натхнення. Дизайнер у своїх інтерв’ю ділиться тим, що вона звертає увагу на все, що бачить довкола. Ідеї ​​для своїх чудових творів вона черпає у формах, контурах, кольорах, текстурах всього, що її оточує.

Успішна жінка-підприємець відчуває хвилювання, бачачи жінок в аксесуарах бренду Judith Ripka на вулицях рідного міста. Це підштовхує її до розробки нових рішень. Ріпка, за її словами, одразу після цього починає розробляти нові ювелірні вироби. Звичайно, такі, що підійдуть у комплект до тих, які вона побачила на конкретній жінці. Першим знаком визнання, який доповнив комерційний успіх молодого бренду стала нагорода від De Beers за видатний ювелірний дизайн. Це сталося 1982 року – лише через п’ять років після створення торгової марки.

Міжнародна корпорація De Beers, заснована 1888 року, займається видобутком, обробкою та продажем натуральних алмазів. Крім того, вона виробляє синтетичні діаманти для промислових цілей. Розташована в найбільшому місті Південно-Африканської республіки - Йоганнесбурзі. 1946 року корпорація De Beers провела масштабну рекламну компанію зі слоганом: «Діаманти — це назавжди». 

Успіх був вражаючим. Маркетингова активність компанії De Beers не просто збільшила продажі. Вона змінила статус каменю. З того часу діаманти не сприймаються як рідкісний, елітний товар. Ограновані діаманти стали обов'язковим атрибутом церемонії заручин чи весілля. Спочатку це сталося в Західних країнах, а пізніше традиція дарувати обручку з діамантом як пояснення в коханні поширилася на весь світ. Фраза «Діаманти назавжди» стала назвою однієї з серій фільмів про Джеймса Бонда, що вийшла 1971 року. Кінозйомки частково спонсорувалися корпорацією De Beers.

Особливості прикрас Judith Ripka

Прикраси Judith Ripka доречні завжди – і на урочистих заходах, і у повсякденному житті. Це не дивно, адже вони відповідають духу сучасності та водночас натхненні класикою. Джудіт продовжує використати свої фірмові прийоми. Один із них – селадон (зелене золото). Цей дивовижний сплав став візитівкою компанії. Пані Ріпка сама створила його і тримає в секреті формулу суміші кількох металів із 18-каратним жовтим золотом. Отриманий ніжний відтінок чудово поєднується з будь-яким кольором шкіри.

Американська актриса та фотомодель Келлі Престон в прикрасах від Judith Ripka
Американська актриса та фотомодель Келлі Престон одягала прикраси від Judith Ripka на церемонію нагородження премією Кіноакадемії у 2008 році

Крім цього, в ювелірних виробах Judith Ripka часто можна зустріти вигадливі деталі у формі серця. До речі, через це Джудіт Ріпку жартома називають «Червоною королевою». Ювелірний бренд підкорив США прикрасами, які деякі експерти належать до стилю європейського вінтажу. Сама ж дизайнерка вважає, що в її аксесуарах сплелися десятки складових. Це і вплив старої італійської ювелірної школи, і голлівудські казки, любов американок до великих, яскравих прикрас та багато іншого.

Актриси Кейт Хадсон та Наомі Воттс в ювелірних прикрасах від Judith Ripka
Американка Кейт Хадсон та британка Наомі Уоттс обрали ювелірні прикраси від Judith Ripka для появи на Венеціанському кінофестивалі у 2003 році

Визнання таланту Джудіт Ріпка

Безумовним визнанням таланту Джудіт Ріпка може стати той факт, що брошка саме цієї торгової марки вдягла дружина 42-го президента США Білла Клінтона Хілларі на його інавгурацію 1996 року.

Взагалі Джудіт отримала за свою кар’єру безліч нагород. Вона стала першою в історії жінкою-підприємцем, прикраси якої були представлені на QVC. Вона була введена в Зал слави американських модельєрів та Раду модельєрів Америки (CFDA). Прикрасами Judith Ripka доповнюють свої образи Мішель Обама, Хілларі Клінтон, Сінді Кроуфорд, Ніколь Річі, Наомі Вотс, Ліндсі Лохан, Кім Кардаш’ян та багато інших знаменитостей.

Ювелірна компанія Judith Ripka створює прикраси до 100-річчя американської мережі розкішних універмагів Neiman Marcus
Ювелірна компанія Judith Ripka починає створювати прикраси до 100-річчя американської мережі розкішних універмагів Neiman Marcus зі штаб-квартирою у Далласі, штат Техас, 2007 рік

Крім того, 2017 року пані Ріпка отримала нагороду Організації Об’єднаних Націй «Піонер Дня жіночого підприємництва».

Judith Ripka в Україні

Прем’єра американського ювелірного бренду в Україні відбулася ще 2012 року. У залі “Атріум” столичного Fairmont Grand Hotel Kyiv 8 грудня було показано 11 колекцій ювелірних прикрас Judith Ripka. Представляв аксесуари Judith Ripka у Києві син засновниці бренду, він же – президент цієї ювелірної компанії Брайан Ріпка.

Тепер не лише “ікони” манхеттенського стилю можуть придбати культові аксесуари цієї американської марки. Прикраси Judith Ripka представлені на вітринах української компанії Crystal Group Ukraine – постійного ексклюзивного партнера американських ювелірів.

Президент компанії Judith Ripka Брайан Ріпка з учасниками презентації ювелірної марки
Президент компанії Judith Ripka Браян Ріпка з учасниками презентації американської ювелірної марки (зліва направо: Єлизавета Юрушева, Браян Ріпка, Катерина Тимофєєва, Роза Голден)

Колекції Judith Ripka

Джудіт Ріпка вміло поєднує класичні форми та сучасне прочитання, розкіш та простоту, колір та монохромність. Не дивно, що прикраси Judith Ripka є універсальними. Їх можна поєднувати з джинсами, діловим костюмом та вечірнім платтям.

Monaco від Judith Ripka

Відмінною ознакою колекції Monaco можна назвати наявність дуже великого каміння. Ці дорогоцінні мінерали – головний акцент виробів. Ювеліри Judith Ripka бездоганно підбирають рідкісні за якістю та красою діаманти коньячних відтінків та комбінують їх з іншими мінералами як холодних, так і теплих тонів.

Кільце Judith Ripka з лінійки Monaco
Велике розкішне кільце Judith Ripka з лінійки Monaco: жовте 18-ти золоте золото, білі та коричневі діаманти, кварц

Judith Ripka Oasis

Справді, яскраві кольори дорогоцінного каміння, які використовують дизайнери бренду Judith Ripka в кільцях, підвісках та сережках колекції Oasis, нагадують маленький куточок Раю в «піщаній пустелі золота».

Діаманти різноманітних відтінків, сапфіри, турмаліни, кварц, цаворити, онікс, зелений нефрит, перламутр та інші мінерали в оправі оригінальної негеометричної форми, некласичне розташування каменів – ці особливості колекції Oasis від Judith Ripka роблять її справді унікальною.

Кільце Judith Ripka з колекції Oasis
Оригінальна каблучка Judith Ripka з колекції Oasis: жовте золото 18 К, діаманти, сапфіри, кварц, перламутр

Judith Ripka Ocean Reef у співпраці з Dannielle Rollins

Колекція «Океанський риф» створена дизайнерами Judith Ripka у співпраці з письменницею і дизайнером Даніель Роллінз. Талановиті жінки втілили американський стиль у розкішній лімітованій колекції. Елегантні прикраси у морській тематиці поєднали південну естетику, яку цінує Даніель, із ювелірними традиціями бренду Judith Ripka.

Прикраси серії Ocean Reef від Judith Ripka та Dannielle Rollins
Прикраси лімітованої серії Ocean Reef від Judith Ripka та Dannielle Rollins. Вони символізують невимушену елегантну естетику і віддають данину любові до всього морського.

Judith Ripka Cassandre

Ця дивовижна колекція створена як данина поваги Адольфу-Жану-Марі Мурону. Художник відоміший за його псевдоніму А. М. Кассандр. Цей живописець, літограф, майстер рекламних плакатів та дизайнер шрифту народився у Харкові. Пізніше він закінчив у Парижі Школу образотворчих мистецтв та Академію Жюліана. У 30-х роках ХХ століття Кассандр створив для американського журналу про моду, стиль та суспільство Harper’s Bazaar понад 40 обкладинок у сюрреалістичному стилі.

Колекція Cassandre спирається на творчий дух та безмежне бачення Адольфа-Жана-Марі Мурона. Як і його творах, в прикрасах цієї серії чіткі лінії поєднуються з плавною чуттєвістю. Геометричні мотиви та текстурні візерунки роблять вироби з чистого срібла колекції Cassandre від Judith Ripka дуже ефектними. Аметист та лондонський блакитний топаз надають прикрасам стриману розкіш. Сучасна та непідвладна часу елегантність аксесуарів сміливо переносить майстерність А. М. Кассандра в сьогодення.

Оригінальний дизайн прикрас із колекції Cassandre Judith Ripka
Оригінальний дизайн прикрас із колекції Cassandre від Judith Ripka. Він відсилає до робіт легендарного художника Адольфа-Жана-Марі Мурона, видатного представника стилю ар-деко

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Саll me...