Bell & Ross – відносний новачок у годинниковій галузі, заснований у 1992 році друзями дитинства Бруно Беламіхом (Bell) та Карлосом Росилло (Ross). Штаб-квартира бренду знаходиться в Парижі, а виробництво годинника – у Ла-Шо-де-Фон у Швейцарії. Протягом десятиліття Bell & Ross співпрацювала з німецьким виробником годинників Sinn. Space 1 був першим годинником бренду в 1994 році, хронографом на базі механізму Lemania 5100 з написом Bell & Ross by SINN на циферблаті. У 1996 році годинник Type Demineur був прийнятий на використання підрозділом французьких спецслужб зі знешкодження бомб.

Bell & Ross набув слави виробника професійних годинників з гаслом «Функціональність визначає суть». Наступного року маркою було встановлено світовий рекорд водонепроникності з годинником Hydro Challenger – понад 11 000 метрів. Партнерство з Sinn припинилося в силу прагнення бренду до виробничої незалежності, що і було реалізовано завдяки інвестиціям Chanel Horlogerie, а в 2005 році марка випустила годинник BR 01, що став культовим.

Годинник Bell & Ross BR 01 та BR 03

Говорячи про Bell & Ross, багато хто відразу думає про естетику круглого циферблату в квадратному корпусі. BR 01 був натхненний датчиками військових літаків з квадратними корпусами для легкої установки на панелях приладів і чотирма гвинтами по кутах для їх кріплення. Ці елементи присутні в BR 01 та наступних варіаціях моделі. Функціональне оформлення та легка читання циферблату визначили фірмовий стиль марки. Починаючи з великих корпусів розміром 45 на 45 мм, серія BR розвивалася, подарувавши менші моделі та експериментальний дизайн. BR 03 був випущений у корпусі 42 мм і з віконцем дати, що робить його носіння більш практичним у повсякденному житті. Компанія вдається до використання нових матеріалів та ускладнень (прикладами служать моделі BR-X2 Skeleton Tourbillon Micro-Rotor та BR03-92 Diver). Годинник продовжує поставлятися силам спеціального призначення низки європейських держав.

Серед відомих дизайнів – серія Skull, розпочата в 2009 році, що віддає шану американським парашутистам Другої світової війни (чиїм логотипом був череп, а девізом – «Смерть зверху») та BR 03-92 Red Radar , які були випущені у 2011 році.