Швейцарський бренд Laurent Ferrier презентує ультрарозкішну версію спортивного годинника Grand Sport Tourbillon у червоному золоті.

Оснащений високоякісним механізмом з турбійоном ручної обробки Grand Sport Tourbillon дебютував у вигляді моделі зі сталі з інтегрованим гумовим ремінцем. Згодом з’явилася версія годинника з інтегрованим сталевим браслетом. Нині марка пропонує Grand Sport Tourbillon у корпусі з матового червоного золота 5N з чудовим градуйованим циферблатом шоколадного кольору.
Grand Sport Tourbillon, вперше випущений у 2019 році, черпав натхнення у спільному захопленні двох засновників бренду (Лорана Фер’є та Франсуа Серваніна) автомобільними гонками. Вигнуті лінії Grand Sport Tourbillon нагадують гладкі контури гоночного автомобіля, а працює він від високопродуктивного механізму турбійонного калібру LF619.01 із подвійною пружиною балансу.

Маючи ті самі розміри, що й попередні сталеві версії, діаметр корпусу 44 мм і висоту 13,40 мм, в корпусі з червоного золота модель тепер важить 310 г. Завдяки м’якому корпусу у формі бочки та безелю у формі подушки годинник випромінює виразну атмосферу 1970-х років і здається меншим завдяки грі опуклих і увігнутих форм і закруглених країв. Спеціальні виступи захищають коронку, щоб забезпечити водонепроникність корпусу на глибині 100 метрів.
Завдяки використанню різних матових оздоблень – круглих на панелі, вертикальних посередині корпусу – матовий корпус виглядає більш спортивним і теплішим, ніж полірований корпус. Браслет із трьох ланок має подібне атласне оздоблення з яскраво полірованими фасками на центральних ланках.

Переходячи від більш світлого шоколадного тону в центрі до темнішого по краях, теплий коричневий колір градієнтного циферблата чудово поєднується з червоним золотом. Фірмові годинникові мітки у формі краплі та стрілки у формі Assegai виготовлені з червоного золота, оброблені білим Super-LumiNova та нанесені на опаловий циферблат. Для розміщення малого секундного лічильника на 6 годині позначки на 5 та 7 годині скорочені. Підкреслюючи округлий вигляд годинника, циферблат захищений куполоподібним сапфіровим склом.
Відповідно до філософії стриманості, турбійон не відображається на циферблаті. На зворотному боці корпусу видно однохвилинний турбійонний механізм із ручним заводом, вишукано оздоблений. Механізм зберігає 80 годин запасу ходу і б’ється з частотою 3 Гц. Оснащений подвійною балансуючою пружиною, механізм, який будучи частиною моделі Classic Tourbillon, отримав премію за найкращий чоловічий годинник GPHG у 2010 році.