Швейцарська марка MB&F приготувала міцнішу та спортивнішу версію одного зі своїх найдивовижніших годинників.

Впродовж перших шести років свого існування компанія MB&F асоціювалася з ретро-футуристичними корпусами та незвичайними дисплеями. У 2011 році світ побачив годинник Legacy Machine. На фоні попередніх космічних хронометрів бренду LM мав більш консервативний вигляд із класичними деталями, такими як римські цифри, лаковані додаткові циферблати, воронені стрілки. Щоправда, його балансирне колесо було підвішене над циферблатом. Враховуючи таку конфігурацію моделей LM та інші його ускладнення, недоліком годинника була його відносна крихкість. Навряд чи хтось вдягнув би LM Perpetual під час велопрогулянки чи пробіжки навколо озера. Рішення проблеми прийшло з серією EVO. Ряд структурних змін посилили корпус і підвищили стійкість механізму до навантажень. Першою моделлю класу EVO стала LM Perpetual у 2020 році, за нею слідувала шалено складна LM Sequential EVO. Нині серію поповнили два годинника LM Split Escapement EVO: модель Icy-Cool та ексклюзивне обмежене видання Beverly Hills, обидва з новою конфігурацією циферблата.

Legacy Machine Split Escapement з’явився в 2017 році. Годинник було розроблено на базі вражаючого та революційного механізму QP, розробленого Стівеном МакДоннеллом для LM Perpetual (2015). Коли північноірландський годинниковий майстер розробляв складний QP, він не міг знайти місце для розміщення спускового механізму, який приводить у дію балансове колесо. Щоб вирішити цю проблему, МакДоннелл розробив довгий балансирний штифт, що проходить через весь механізм, дозволяючи колесу балансу виконувати свою акробатику на циферблаті поки решта спускового механізму прихована під ним. Через те, що колесо балансу було візуально відокремлено від анкера та спускового колеса, годинник назвали Split Escapement, розділений механізм.
Враховуючи інші інновації моделей LM Perpetual, роздільний спусковий механізм часто оминають увагою. Однак у 2017 році MB&F вирішила підкреслити геніальну ідею МакДоннелла, створивши LM Split Escapement. Завдяки симетричному та менш заповненому циферблату велике 14-міліметрове колесо балансу було виведено на середину циферблату. LM Split Escapement із годинами і хвилинами на класичному допоміжному циферблаті зверху та двома допоміжними циферблатами для дати та запасу ходу був менш складним і крихким.
Корпус EVO дебютував з LM Perpetual 2020 року, пропонуючи набагато більш надійний захист. Обидві нові моделі LM Split Escapement EVO мають корпуси з титану 5 класу – 44 мм x 17,5 мм – і оснащені заводними головками, що закручуються, щоб забезпечити водонепроникність до 80 метрів. Іншими особливостями корпусу EVO є відсутність безеля, що дозволило вставити куполоподібне сапфірове скло безпосередньо в корпус, а також порожнисті інтегровані вушка для більш спортивного вигляду та інтегрований гумовий ремінець. Щоб забезпечити додаткову стійкість до ударів, механізм із 298 деталей підвішений усередині корпусу за допомогою моноблочної системи демпфера FlexRing, яка поглинає вертикальні та горизонтальні удари. Маленька прямокутна кнопка на лівій стороні корпусу в положенні «11 годин» дає змогу швидко встановити дату без необхідності возитися з заводною головкою.
Версія Legacy Machine Split Escapement EVO Icy-Cool має привабливу пастельно-блакитну базову пластину/циферблат із візерунком у формі сонячних променів, що розходяться з-під колеса балансу, і контрастні ажурні сірі лічильники. Версія Beverly Hills, обмежена 25-ма екземплярами, також має титановий корпус 5 класу, але базова пластина чорна, а три допоміжні циферблати металево-блакитні, щоб відповідати корпоративним кольорам компанії Westime, партнера MB&F у Лос-Анджелесі . Обидва годинника оснащені вбудованими гумовими ременями; світло-сірий для Icy-Cool і білий для Beverly Hills з титановою складною пряжкою.

Допоміжний циферблат годин і хвилин тепер розташований між 2 та 3 годинами, показник запасу ходу розміщений в положенні 6, дата на 9 і заводна головка на 4:30. Ефектне 14-міліметрове колесо балансу, що працює зі спокійною швидкістю 2,5 Гц, розташоване в центрі та увінчане не менш вражаючим подвійним арочним мостом із дзеркально полірованою обробкою. Класичні римські цифри на білих лакованих циферблатах були замінені на простіші та сучасніші індекси, а стрілки та цифри оброблені Super-LumiNova. Двобарабанний механізм забезпечує хороший 72-годинний запас ходу та працює на частоті 2,5 Гц. Його навмисно уповільнено, щоб дати змогу оцінити рух балансового колеса.