Нова модель годинника FlyingT від швейцарської марки MB&F має циферблат з мінералу тигрове око і корпус із жовтого золота.

Legacy Machine FlyingT у 2019 році став першим годинником MB&F розробленим спеціально для жінок. Макс Бюссер любить створювати складні кінетичні годинники і LM FlyingT оснащений «летючим» турбійоном, привабливим циферблатом, розташованим під кутом, і видатним куполоподібним сапфіровим склом. З ентузіазмом сприйнятий як жінками, так і чоловіками, годинник переміг в номінації «Кращий жіночий годинник з ускладненням» на Годинниковому гран-прі у 2019 році. Тепер компанія MB&F презентує ще одну версію Legacy Machine FlyingT. Цього разу з таємничим циферблатом і в корпусі із жовтого золота 18 карат, оздобленому діамантами.

Що характерно для годинника серії Legacy Machine, Legacy Machine FlyingT має яскраво виражене куполоподібне сапфірове скло (20 мм заввишки) і ефектний турбійон, що піднімається з отвору в центрі циферблата. Замість підвішеного балансира, представленого на багатьох моделях LM, FlyingT застосовує «летючий» турбійон, що підтримується складною конструкцією колони та зменшеним подвійним арковим мостом, увінчаним діамантом. Іншою характерною рисою FlyingT є нахилений під кутом 50° циферблат.

Тигрове око належить до сімейства мінералів халцедону з хвилястими золотистими та коричневими смугами, які створюють оптичний ефект, схожий на котяче око. Шовковистий блиск і теплі золотисто-коричневі тони дорогоцінного каменю доречно поєднуються з корпусом із жовтого золота, матеріалу, який цей бренд використовує дуже рідко.
Здіймаючись з асиметричного отвору, висіченого на пластині циферблата, «летючий» турбійон утримується на місці діамантом і обертається з частотою 2,5 Гц. Подібно до інших версій з малахіту та лазуриту, похилий циферблат годин і хвилин не має цифрової індикації, лише фірмові змієподібні стрілки. Відповідно до матеріалу корпусу, вентрикулярна апертура та циферблат обрамлені жовтим золотом.

Корпус із 18-каратного жовтого золота має діаметр 38,5 мм і висоту 20 мм. Він інкрустований 168 діамантами з класичним огранюванням – 120 на корпусі, 21 на застібці, 1 великий діамант у верхній клітці з турбійоном і 26 на двох заводних головках; заводна головка зліва заводить механізм, а справа – встановлює час.

На зворотному боці видно скульптурний золотий сонячний ротор, який забезпечує механізм енергією. Його чудово поліровані промені досягають периметра та приховують більшу частину механізму, що з лишком компенсується насиченістю циферблату. Механізи FlyingT використовує вертикальне і коаксіальне розташування. Проблеми під час розробки механізму включали форму верхньої клітки турбійона. Під кліткою була захована противага, що компенсує нерівномірну масу клітки. Відображення часу на похилому циферблаті також було складним завданням, і для передачі крутного моменту від однієї площини до іншої використовуються конічні шестерні. Незважаючи на це, 280-компонентний механізм LM FlyingT має запас ходу в 100 годин. MB&F Legacy Machine FlyingT Tiger’s Eye доступний на ремінці з телячої шкіри або шкіри алігатора з застібкою з жовтого золота.